• Michał Banach, Neurohm

Neuromarketing w służbie reklamodawców

Z webcastu dowiesz się:
- co kieruje decyzjami zakupowymi konsumentów 
- dlaczego czas reakcji warunkuje pewność postawy 
- co mówią fale mózgowe, skóra i oczy 
- jakie badania są najskuteczniejsze w reklamie i marketingu


Michał Banach absolwent wydziału aktorskiego PWST im. L. Solskiego w Krakowie i wydziału zarządzania SGH w Warszawie. Były Dyrektor III programu PR i Kanału TV Polsat 2. Wieloletni wykładowca Wyższej Szkoły Promocji w Warszawie. Obecnie Dyrektor Zarządzający firmy badawczej NEUROHM Polska powstałej na bazie prac badawczych rozpoczętych w 1997 przez prof. Rafała Ohme.



CHCESZ PRODUKOWAĆ WIDEO?
Zobacz studio zaprojektowane z myślą o realizacji webinarów, szkoleń, pigułek wiedzy, live streamingów, komunikacji wewnętrznej i korporacyjnej:

IFrame
​​​​​​​​​​​​​​Studio 

ul. Racjonalizacji 5, Warszawa 02-673

SPOTKAJMY SIĘ I POROZMAWIAJMY O WIDEO:

e-mail: biuro@tvip.pl

tel. 22 487 97 60 

tel. 794 700 307