Monika Zamachowska, Honorata Gawlas
Czy istnieje patent, dzięki któremu widzowie pokochają nasze wideo?
Jaki jest patent Moniki Zamachowskiej na udane show? Kiedy występowanie przed kamerą ma sens? Jak ośmielić gości - ekspertów, którzy są stremowani kamerą? Jakie myśli wzmacniają, a jakie osłabiają naturalność i pewność siebie przed kamerą? Spontaniczność kontra przygotowanie - co wpływa na skuteczność przekazu? Rodzaje improwizacji w przekazach na żywo i w produkcjach ze scenariuszem. Co daje poczucie humoru przed kamerą?
GOŚĆ PROGRAMU:
Monika Zamachowska - od 1995 dziennikarka w TVP2. Autorka, współautorka i prowadząca programy: Kulty popkultury (1996-1997), Teleadwokat, Magazyn Konsumentów Kultury „Bazar” (z Mirkiem Pęczakiem), Strefa otwarta (ze Steffenem Moellerem i Kubą Zańczakiem), oraz programy o tematyce europejskiej: Europejczycy (2000-2001), Witaj Europo (2002) i Europa da się lubić (2003-2008). Jurorka programu Supertalent w TVP2 wspólnie z Katarzyną Figurą, Bogusławem Kaczyńskim i Wojciechem Cejrowskim. Była i jest gospodynią Pytania na śniadanie w TVP2.
Laureatka nagród: Nagroda Klubu Publicystyki Międzynarodowej 2003, Europejski Ekran 2004, Telekamera 2005, Medal Europejski 2005, Trendy Elle 2005 w kategorii „Najbardziej stylowa osobowość telewizyjna”, nominowana do Wiktorów w latach 2004, 2005 i 2006.
Jest trenerem biznesowym w zakresie sztuki prezentacji i autoprezentacji, oddychania przeponowego, emisji głosu, dykcji i poprawnej artykulacji.
Wideo w akcji - to program Honoraty Gawlas dla profesjonalistów marketingu, komunikacji i szkoleń. Program realizowany ze studia TVIP w kilku formatach - pigułek wiedzy, wywiadów, debat. Zapraszani goście to eksperci praktycy w obszarze wykorzystania wideo w biznesie. Dzielą się wskazówkami na temat strategii wideo i content marketingowej, produkcji wideo, projektowania wideo dla marketingu, komunikacji, szkoleń i sprzedaży. Mówią otwarcie o tym, co sprawia, że wideo działa oraz jak ustrzec się błędów wynikających z braku strategii i celu, niezrozumienia potrzeb odbiorców, przepalania budżetów na "wielkie" produkcje, których nikt nie chce oglądać. Ponadto, nieustannie drążony jest temat, jak mówić do rzeczy i do ludzi. Podsumowując, znajdziesz tu wszystko o wideo, przed którym stawiane są konkretne oczekiwania biznesowe.
Może Cię zainteresować:
STUDIO TVIP - miejsce zaprojektowane z myślą o komfortowej i profesjonalnej produkcji wideo dla (content) marketingu, komunikacji wewnętrznej i szkoleń.
BEZPŁATNE WARSZTATY W STUDIU GREEN SCREEN "WIDEO W AKCJI"
NEWSLETTER - bądź na bieżąco z produkcjami Webcastera i otrzymuj ekspercką wiedzę w telewizyjnej jakości prosto na swoją skrzynkę.
CHCESZ PRODUKOWAĆ WIDEO?
Zobacz studio zaprojektowane z myślą o realizacji webinarów, szkoleń, pigułek wiedzy, live streamingów, komunikacji wewnętrznej i korporacyjnej:
ul. Racjonalizacji 5, Warszawa 02-673
SPOTKAJMY SIĘ I POROZMAWIAJMY O WIDEO:
e-mail: biuro@tvip.pl
tel. 22 487 97 60
tel. 794 700 307