Monika Zamachowska, Honorata Gawlas

Czy istnieje patent, dzięki któremu widzowie pokochają nasze wideo?

Jaki jest patent Moniki Zamachowskiej na udane show? Kiedy występowanie przed kamerą ma sens? Jak ośmielić gości - ekspertów, którzy są stremowani kamerą? Jakie myśli wzmacniają, a jakie osłabiają naturalność i pewność siebie przed kamerą? Spontaniczność kontra przygotowanie - co wpływa na skuteczność przekazu? Rodzaje improwizacji w przekazach na żywo i w produkcjach ze scenariuszem. Co daje poczucie humoru przed kamerą?

GOŚĆ PROGRAMU:

Monika Zamachowska - od 1995 dziennikarka w TVP2. Autorka, współautorka i prowadząca programy: Kulty popkultury (1996-1997), Teleadwokat, Magazyn Konsumentów Kultury „Bazar” (z Mirkiem Pęczakiem), Strefa otwarta (ze Steffenem Moellerem i Kubą Zańczakiem), oraz programy o tematyce europejskiej: Europejczycy (2000-2001), Witaj Europo (2002) i Europa da się lubić (2003-2008). Jurorka programu Supertalent w TVP2 wspólnie z Katarzyną Figurą, Bogusławem Kaczyńskim i Wojciechem Cejrowskim. Była i jest gospodynią Pytania na śniadanie w TVP2.

Laureatka nagród: Nagroda Klubu Publicystyki Międzynarodowej 2003, Europejski Ekran 2004, Telekamera 2005, Medal Europejski 2005, Trendy Elle 2005 w kategorii „Najbardziej stylowa osobowość telewizyjna”, nominowana do Wiktorów w latach 2004, 2005 i 2006.

Jest trenerem biznesowym w zakresie sztuki prezentacji i autoprezentacji, oddychania przeponowego, emisji głosu, dykcji i poprawnej artykulacji.

 

Wideo w akcji - to program Honoraty Gawlas dla profesjonalistów marketingu, komunikacji i szkoleń. Program realizowany ze studia TVIP w kilku formatach - pigułek wiedzy, wywiadów, debat. Zapraszani goście to eksperci praktycy w obszarze wykorzystania wideo w biznesie. Dzielą się wskazówkami na temat strategii wideo i content marketingowej, produkcji wideo, projektowania wideo dla marketingu, komunikacji, szkoleń i sprzedaży. Mówią otwarcie o tym, co sprawia, że wideo działa oraz jak ustrzec się błędów wynikających z braku strategii i celu, niezrozumienia potrzeb odbiorców, przepalania budżetów na "wielkie" produkcje, których nikt nie chce oglądać. Ponadto, nieustannie drążony jest temat, jak mówić do rzeczy i do ludzi. Podsumowując, znajdziesz tu wszystko o wideo, przed którym stawiane są konkretne oczekiwania biznesowe.   

 


 

Może Cię zainteresować:

STUDIO TVIP - miejsce zaprojektowane z myślą o komfortowej i profesjonalnej produkcji wideo dla (content) marketingu, komunikacji wewnętrznej i szkoleń.

BEZPŁATNE WARSZTATY W STUDIU GREEN SCREEN "WIDEO W AKCJI"

NEWSLETTER - bądź na bieżąco z produkcjami Webcastera i otrzymuj ekspercką wiedzę w telewizyjnej jakości prosto na swoją skrzynkę.

 


CHCESZ PRODUKOWAĆ WIDEO?
Zobacz studio zaprojektowane z myślą o realizacji webinarów, szkoleń, pigułek wiedzy, live streamingów, komunikacji wewnętrznej i korporacyjnej:

Studio 

ul. Racjonalizacji 5, Warszawa 02-673

SPOTKAJMY SIĘ I POROZMAWIAJMY O WIDEO:

e-mail: biuro@tvip.pl

tel. 22 487 97 60 

tel. 794 700 307

www.tvip.pl