Tamara Gonzalez Perea, Honorata Gawlas

Jak pracować z influencerem?

Czego oczekują marki od influencera? Ile kosztuje współpraca z influencerem? Kiedy influencer marketing ma sens dla marki? Czym się różni influencer od blogera i celebryty? Influencer marketing - działania reklamowe czy content marketingowe? Czy możliwa jest współpraca z influencerem w zakresie usług eksperckich? Jak wykorzystać wideo w influencer marketingu? Czy wideo eksperckie z "gadającą głową" ma przyszłość? Interes marki a szczerość wobec społeczności - czy zawsze oznacza konflikt interesów? Czym jest naturalność medialna? Przekaz, emocje i dyscyplina - składowe produkcji programów na żywo. Jak być wyrazistym w korporacji i przed kamerą? Jakie są najczęstsze błędy popełniane we współpracy z inluencerem? 

GOŚĆ PROGRAMU:

Tamara Gonzalez Perea od 2011 roku prowadzi jeden z najpopularniejszych blogów w Polsce - www.MacademianGirl.com, który już w 2012 roku został uznany przez magazyn Press za najlepszy blog o modzie. Stylistka, dziennikarka i blogerka, jest absolutną nonkonformistką i ponad wszystko ceni sobie oryginalność. Ubrania są dla niej językiem komunikacji i dziełami sztuki, które muszą być noszone i podziwiane, by żyć. Uwielbia kolory, nakrycia głowy, a swój styl określa jako "kolorowy glamour". Absolwentka prestiżowych warsztatów dziennikarstwa modowego ELLE, prowadząca program "Królowe Secondhandów" telewizji Lifetime, mentorka w programie "Supermodelka Plus Size", jurorka programu "Shopping Queen" Polsat Cafe i finalistka programu telewizyjnego stacji TVN "Agent - Gwiazdy". W 2018 r. dołączyła do grona prowadzących “Pytanie na Śniadanie” w TVP2. Dała się też poznać, jako znakomita tancerka dochodząc do półfinału polsatowskiego “Tańca z Gwiazdami”. Swoje autorskie rubryki prowadziła m.in. w magazynach Glamour, Grazia i miesięczniku Skarb. Mówi, że jej największą miłością jest moda, a prawdziwa miłość trwa całe życie.

Wideo w akcji - to program Honoraty Gawlas dla profesjonalistów marketingu, komunikacji i szkoleń. Program realizowany ze studia TVIP w kilku formatach - pigułek wiedzy, wywiadów, debat. Zapraszani goście to eksperci praktycy w obszarze wykorzystania wideo w biznesie. Dzielą się wskazówkami na temat strategii wideo i content marketingowej, produkcji wideo, projektowania wideo dla marketingu, komunikacji, szkoleń i sprzedaży. Mówią otwarcie o tym, co sprawia, że wideo działa oraz jak ustrzec się błędów wynikających z braku strategii i celu, niezrozumienia potrzeb odbiorców, przepalania budżetów na "wielkie" produkcje, których nikt nie chce oglądać. Ponadto, nieustannie drążony jest temat, jak mówić do rzeczy i do ludzi. Podsumowując, znajdziesz tu wszystko o wideo, przed którym stawiane są konkretne oczekiwania biznesowe.   

 


 

Może Cię zainteresować:

STUDIO TVIP - miejsce zaprojektowane z myślą o komfortowej i profesjonalnej produkcji wideo dla (content) marketingu, komunikacji wewnętrznej i szkoleń.

BEZPŁATNE WARSZTATY W STUDIU GREEN SCREEN "WIDEO W AKCJI"

NEWSLETTER - bądź na bieżąco z produkcjami Webcastera i otrzymuj ekspercką wiedzę w telewizyjnej jakości prosto na swoją skrzynkę.

 


CHCESZ PRODUKOWAĆ WIDEO?
Zobacz studio zaprojektowane z myślą o realizacji webinarów, szkoleń, pigułek wiedzy, live streamingów, komunikacji wewnętrznej i korporacyjnej:

Studio 

ul. Racjonalizacji 5, Warszawa 02-673

SPOTKAJMY SIĘ I POROZMAWIAJMY O WIDEO:

e-mail: biuro@tvip.pl

tel. 22 487 97 60 

tel. 794 700 307

www.tvip.pl