Barbara Piasek

Dlaczego warto integrować działania sprzedaży i marketingu?

Z webcastu dowiesz się:
- dlaczego warto stosować follow-up do klientów, którzy nie byli gotowi na zakup
- jak powinien wyglądać proces "dogrzewania" klienta
- jak połączyć działania działów sprzedaży i marketingu

Produkcje dla Twojej marki w jakości Webcastera? 

Barbara Piasek: posiada ponad 10-letnie doświadczenie zebrane jako manager w międzynarodowych korporacjach, m.in. Procter&Gamble, RWE, BMW Polska, Orange, Empik. Jest współzałożycielem i Prezesem Zarządu spółki organizującej Wolves Summit – jedno z największych wydarzeń technologicznych dla startupów, inwestorów i przedstawicieli korporacji w Europie Środkowo-Wschodniej oraz See Bloggers – największego festiwalu dla twórców internetowych w Polsce. Wdrożyła globalnie eCommerce dla wszystkich marek P&G. 

Zobacz również:
Jak skonwertować 67% leadów w klientów?
Jak prowadzić komunikację z klientem, aby zwiększyć sprzedaż?


CHCESZ PRODUKOWAĆ WIDEO?
Zobacz studio zaprojektowane z myślą o realizacji webinarów, szkoleń, pigułek wiedzy, live streamingów, komunikacji wewnętrznej i korporacyjnej:


​​​​​​​​​​​​​​Studio 

ul. Racjonalizacji 5, Warszawa 02-673

SPOTKAJMY SIĘ I POROZMAWIAJMY O WIDEO:

e-mail: biuro@tvip.pl

tel. 22 487 97 60 

tel. 794 700 307

​​​​​​​www.tvip.pl​​​​​​​​​​​​​​