Katarzyna Pawlikowska

Jak wygląda segmentacja marketingowa Polek?

Z webcastu dowiesz się:
- jak wygląda marketingowa segmentacja Polek
- co oznacza termin „femvertising”
oraz poznasz przykłady skutecznych działań skierowanych do kobiet.

Produkcje dla Twojej marki w jakości Webcastera? 

Katarzyna Pawlikowska: europejska pionierka w zakresie wprowadzania kobiecych kodów komunikacji w celu budowania relacji konsumenckich oraz wykorzystywania potencjału płci w podnoszeniu efektywności zarządzania, marketingu i sprzedaży. Wykorzystuje unikalną ekspertyzę w dziedzinie zachowań konsumenckich i społecznych kobiet oraz kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe w zakresie budowania i realizacji strategii marketingowych dla największych międzynarodowych firm i marek. W 2007 r. założyła Garden of Words pierwszą w Polsce i jedną z pierwszych na świecie, agencję komunikacji marketingowej uwzględniającą kobiece kody komunikacji.

Zobacz również:
Światowe trendy marketingu kierowanego do kobiet


CHCESZ PRODUKOWAĆ WIDEO?
Zobacz studio zaprojektowane z myślą o realizacji webinarów, szkoleń, pigułek wiedzy, live streamingów, komunikacji wewnętrznej i korporacyjnej:


Studio 

ul. Racjonalizacji 5, Warszawa 02-673

SPOTKAJMY SIĘ I POROZMAWIAJMY O WIDEO:

e-mail: biuro@tvip.pl

tel. 22 487 97 60 

tel. 794 700 307

www.tvip.pl​​​​​​​​​​​​​​