• Wiktor Łyczko, Adam Sanocki

Ile kosztuje PR w segmencie B2B i czy to się opłaca?

B2B Power Talks to MOCNY program internetowy dla managerów marketingu i sprzedaży B2B. Prowadzący Wiktor Łyczko nie boi się zadawać trudnych i niewygodnych pytań swoim gościom - ekspertom marketingu i sprzedaży. Program kierowany do managerów, którzy chcą trzymać rękę na pulsie, wdrażać skuteczne strategie i taktyki marketingowo-sprzedażowe oraz poznać sprawdzone narzędzia. Nowy odcinek co tydzień w środę o godzinie 11:00.

Odcinek 5:

Wiktor Łyczko rozmawia z Adamem Sanockim (Attention Marketing Institute) o tym, ile kosztuje PR w segmencie B2B i czy to się opłaca, jakie stosować KPI, aby oceniać skuteczność PR-u, kiedy tworzyć własny dział PR, a kiedy korzystać z agencji zewnętrznej i dlaczego PR ma taki zły PR.

Wiktor Łyczko od ponad 10 lat praktyk marketingu i sprzedaży B2B. Założyciel TheLeadWay.com oraz blogB2B.com. Osobom zajmującym się marketingiem i sprzedażą B2B dostarcza rzetelną i praktyczną wiedzę, informacje, wskazówki, poradniki i inspiracje dotyczące tego jak skutecznie sprzedawać i prowadzić działania marketingowe do Klienta biznesowego w Polsce i na rynkach zagranicznych w czasach Transformacji Cyfrowej (Digital Transformation).

Adam Sanocki prezes Attention Marketing Institute. Od kilkunastu lat praktyk PR i marketingu. Doradza, jak poprawić kluczowe wskaźniki związane ze sprzedażą i wizerunkiem. Łączy komplementarną wiedzę z zakresu zarządzania, HR, marketingu, PR czy IT z praktyką prowadzenia projektów strategicznych.


CHCESZ PRODUKOWAĆ WIDEO?
Zobacz studio zaprojektowane z myślą o realizacji webinarów, szkoleń, pigułek wiedzy, live streamingów, komunikacji wewnętrznej i korporacyjnej:


​​​​​​​​​​​​​​Studio 

ul. Racjonalizacji 5, Warszawa 02-673

SPOTKAJMY SIĘ I POROZMAWIAJMY O WIDEO:

e-mail: biuro@tvip.pl

tel. 22 487 97 60 

tel. 794 700 307