• Adam Sanocki, Błażej Dawid

Marketing i PR w Polsce w 2017 roku


Adam Sanocki Partner Zarządzający Attention Marketing Sp. z o. o., Prezes Attention Marketing Institute. Od 2005 roku zajmuje się doradztwem komunikacyjnym. Specjalizuje się w tworzeniu wartościowych i atrakcyjnych treści. Buduje skuteczne strategie komunikacyjne wspierające sprzedaż, łącząc komplementarną wiedzę z zakresu zarządzania, HR, marketingu, PR czy IT z praktyką prowadzenia projektów strategicznych. Pomaga kreować świadomość marki poprzez rozwiązywanie ludzkich problemów.


Błażej Dawid Błażej ma doświadczenie związane z działalnością międzysektorową (Biznes, Administracja, Sektor pozarządowy). Posiada szeroki warsztat prowadzenia projektów obejmujący badania ilościowe (CAWI, CATI) oraz jakościowe (FGI, IDI). Jego doświadczenie obejmuje przeprowadzanie badań B2C, B2B, ewaluacje, jak również pisanie projektów grantowych do wielu programów krajowych oraz europejskich. Błażej jest absolwentem socjologii Uniwersytetu Szczecińskiego, ukończył również Europejską Socjologię Polityczną na Uniwersytecie w Dalarnie w Szwecji.

Dowiesz się jaka jest rola działów marketingu i PR w firmie, w jakie obszary działalności firmy działy marketingu i PR się angażują a na które poświęcają najwięcej czasu oraz jakie trendy znają, a za którymi podążają.