• Adam Sanocki, Igor Bielobradek, Wiktor Łyczko, Łukasz Kosuniak

Debata: Stan marketingu B2B w Polsce 2017

Adam Sanocki Partner Zarządzający Attention Marketing Sp. z o. o., Prezes Attention Marketing Institute. Od 2005 roku zajmuje się doradztwem komunikacyjnym. Specjalizuje się w tworzeniu wartościowych i atrakcyjnych treści. Buduje skuteczne strategie komunikacyjne wspierające sprzedaż, łącząc komplementarną wiedzę z zakresu zarządzania, HR, marketingu, PR czy IT z praktyką prowadzenia projektów strategicznych. Pomaga kreować świadomość marki poprzez rozwiązywanie ludzkich problemów.

Igor Bielobradek specjalista w zakresie content marketingu, generowania leadów i automatyzacji marketingu. Posiada ponad 15-letnie doświadczenie pracy firmach B2B. Jest autorem bloga http://b2b-marketing.pl oraz podcastu „Rozmowy B2B”.

Wiktor Łyczko bloger na blogB2B.com oraz CEO TheLeadWay.com. Od ponad 10 lat praktyk marketingu i sprzedaży B2B. Założyciel TheLeadWay.com oraz blogB2B.com. Osobom zajmującym się marketingiem i sprzedażą B2B dostarcza rzetelną i praktyczną wiedzę, informacje, wskazówki, poradniki i inspiracje dotyczące tego jak skutecznie sprzedawać i prowadzić działania marketingowe do Klienta biznesowego w Polsce i na rynkach zagranicznych w czasach Transformacji Cyfrowej (Digital Transformation).

Łukasz Kosuniak ekspert Marketingu B2B, Autor serii "#ABC Marketingu B2B", Blogger.Obecnie szef zespołu B2B Marketing w Samsung Electronics Polska, poprzednio zajmował się marketingiem i rozwojem kanału sprzedaży w Microsoft Polska. Ponad 15 lat doświadczenia w budowaniu strategii marketingowych i pozyskiwania leadów na rynku B2B, w szczególności w branży IT. W 2016 laureat Effie Award w kategorii B2B. Autor tekstów o Marketingu Cyfrowym, Nowych technologiach (VR, IoT, Mobile) oraz serii artykułów o nowej roli marketingu B2B w cyfrowym biznesie. Prowadzi blog o nowoczesnym marketingu B2B - businessmarketer.pl

Poznasz kluczowe wyniki badania oraz jaki to ma wpływ na marketera B2B, porównasz na tle rynku, jak bardzo zaawansowany jest Twój marketing, a także zdobędziesz argumenty do rozmowy z szefem na temat budżetu.