Rafał Oracz, Agata Krynicka, AdNext

Poznaj tajniki video content marketingu!

Rafał Oracz: CEO Grupy AdNext. Związany z rynkiem mediów od 1996 roku, aktywnie zaangażowany w proces jego cyfrowej transformacji. Współtwórca największej polskiej sieci brokerskiej CR Media oraz pierwszej sieci reklamy internetowej AdNet. Odpowiada za strategiczne zarządzanie spółkami Grupy AdNext.

Agata Krynicka: manager z 14-letnim doświadczeniem w branży mediowej. Karierę zaczynała w wydawnictwach prasy drukowanej – najpierw w Axel Springer Polska, a następnie w Wydawnictwie Bauer. Od 2007 roku związana z digital marketingiem, koordynowała budowanie i realizację strategii dla największych marek z branż FMCG, telekomunikacyjnej, finansowej, motoryzacyjnej, odzieżowej. Z content marketingiem związana od początków jego istnienia na rynku polskim.

Dowiesz się:
    - dlaczego w ciągu następnych 5 lat video stanie się kluczowym formatem w Internecie
    - jak wykorzystywać video content do omijania Ad Blocków
    - jak dobierać video content aby angażować grupy odbiorców
    - dystrybucja video contentu jako ważny element w personalizacji przekazu