Katarzyna Pawlikowska, Garden of Words

Poznaj trendy w marketingu kierowanym do kobiet

Katarzyna Pawlikowska: europejska pionierka w zakresie wprowadzania kobiecych kodów komunikacji w celu budowania relacji konsumenckich oraz wykorzystywania potencjału płci w podnoszeniu efektywności zarządzania, marketingu i sprzedaży. Wykorzystuje unikalną ekspertyzę w dziedzinie zachowań konsumenckich i społecznych kobiet oraz kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe w zakresie budowania i realizacji strategii marketingowych dla największych międzynarodowych firm i marek. W 2007 r. założyła Garden of Words pierwszą w Polsce i jedną z pierwszych na świecie, agencję komunikacji marketingowej uwzględniającą kobiece kody komunikacji. Autorka jedynej polskiej publikacji na temat marketingu do kobiet "Czujesz, czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet" (CDW, 2011). Pomysłodawczyni i współautorka pierwszych badań dających reprezentatywny obraz współczesnych Polek („Polki Same o Sobie” Garden of Words, DB Maison 2012) oraz książki „Polki” (WUW, 2014) bazującej na segmentacji psychograficznej polskich konsumentek.

Dowiesz się:
    - jakie są najważniejsze na świecie trendy w społecznych i konsumenckich zachowaniach kobiet
    - jak wpisać w te trendy własną strategię marketingową
    - co oznacza termin „femvertising”
    - poznasz przykłady skutecznych działań skierowanych do kobiet