Superbrands

Jak uchronić markę przed kopiowaniem?

Paweł Niziński: Przewodniczący Rady Marek Business Superbrands, Partner Goodbrand Central Eastern Europe / CEO better. CEE. Socjolog (UW), artysta grafik, designer (ASP Warszawa, Amsterdam). Specjalizuje się w budowaniu zrównoważonych marek, CSR i innowacjach społecznych. Od 1991 roku w branży komunikacji marketingowej. Autor kilkudziesięciu launchów nowych marek na polskim rynku oraz wielu kampanii reklamowych i społecznych. Juror w polskich i międzynarodowych konkursach reklamowych. Wydawca multimedialnego projektu oraz kwartalnika idei CRNavigator i blogosfery Be-navigator.

Bogna Balicka: Partner Zarządzający BAVLAB – działającej w strukturach WPP marki konsultingowej, świadczącej usługi w oparciu o wyniki największego na świecie cyklicznego badania konsumenckiego BAV. Poprzednio prowadziła własną agencję brand design. Wcześniej była partnerem w firmie doradztwa marketingowego Stratosfera, do której przeszła z IQS and Quant Group, gdzie pracowała jako szef zespołu badawczego.

dr Mariusz Kondrat: doktor nauk prawnych, europejski rzecznik patentowy, adwokat. Od 2006 r. zarządza Kancelarią Kondrat i Partnerzy. Wcześniej pracownik departamentu prawnego UKIE oraz adiunkt i wykładowca prawa wspólnotowego na UKSW. Studiował prawo na uniwersytetach w Lublinie, Leuven, Oxfordzie i Amsterdamie. Od kilkunastu lat jest czynnie zaangażowany w tworzenie i interpretowanie prawa farmaceutycznego. Prelegent i wykładowca wielu konferencji i szkoleń. Autor licznych publikacji z zakresu prawa własności przemysłowej i prawa farmaceutycznego, w tym pierwszego komentarza do ustawy Prawo farmaceutyczne.

Dowiesz się:
    - jak tworzyć unikalne marki, które trudno jest imitować
    - dlaczego tak wiele marek jest kopiowanych
    - dlaczego konsumenci kupują podróbki
    - jak od strony prawnej można zabezpieczać markę i ile można stracić jeżeli się to zaniedba