• Grzegorz Kiszluk, Wojciech Krzemień, Wiktor Łyczko

Czy zespól redakcyjny jest niezbędny do tworzenia treści content marketingowych?

Odcinek 46: Wiktor Łyczko rozmawia z Grzegorzem Kiszlukiem i Wojciechem Krzemieniem z Brief.pl  o tym:

- kto powinien tworzyć treści content marketingowe
- jak zbudować kreatywny zespół
- jak na przestrzeni lat zmieniła się struktura marketingowych zespołow redakcyjnych

Produkcje dla Twojej marki w jakości Webcastera? 

Grzegorz Kiszuk właściciel wydawnictwa i redaktor naczelny magazynu Brief. Twórca platformy Brief for Poland skupionej wokół marketingu miejsc. Jeden z pionierów reklamy w Polsce. W latach 90-tych dyrektor działu mediów Publicis FCB i dyrektor generalny Optimedia Poland. Członek zarządu ZKDP oraz pierwszy prezes rady nadzorczej PBC. W latach 2003-2005 prezes rady nadzorczej Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce. Członek jury wielu festiwali, m.in.: Crackfilm, Złote Orły, Media Trendy, KTR. Laureat „Stalowego Przęsła 2004″ w kategorii budowania mostów między różnymi poglądami i aspektami komunikacji rynkowej. Pierwszy redaktor naczelny magazynu Impact.

Wojciech Krzemień CEO wydawnictwa Brief. pl. Członek założyciel SLR - Stowarzyszenia Ludzi Reklamy. Laureat nagrody Web Star 2007 (wraz z zespołem 3K). W 2010 r. otworzył pierwszy CoWork w Warszawie promujący ideę współpracy jednostek. Pomaga małym firmom stać się dużymi. Autor biznesplanów dla branży gastronomicznej, rozrywkowej i fitness. Mentor, profesjonalnie zajmuje się startupami.

Wiktor Łyczko od ponad 10 lat praktyk marketingu i sprzedaży B2B. Założyciel TheLeadWay.com oraz blogB2B.com. Osobom zajmującym się marketingiem i sprzedażą B2B dostarcza rzetelną i praktyczną wiedzę, informacje, wskazówki, poradniki i inspiracje dotyczące tego jak skutecznie sprzedawać i prowadzić działania marketingowe do Klienta biznesowego w Polsce i na rynkach zagranicznych w czasach Transformacji Cyfrowej (Digital Transformation).

B2B Power Talks to MOCNY program internetowy dla managerów marketingu i sprzedaży B2B. Prowadzący Wiktor Łyczko nie boi się zadawać trudnych i niewygodnych pytań swoim gościom - ekspertom marketingu i sprzedaży. Program kierowany do managerów, którzy chcą trzymać rękę na pulsie, wdrażać skuteczne strategie i taktyki marketingowo-sprzedażowe oraz poznać sprawdzone narzędzia.


CHCESZ PRODUKOWAĆ WIDEO?
Zobacz studio zaprojektowane z myślą o realizacji webinarów, szkoleń, pigułek wiedzy, live streamingów, komunikacji wewnętrznej i korporacyjnej:


Studio 

ul. Racjonalizacji 5, Warszawa 02-673

SPOTKAJMY SIĘ I POROZMAWIAJMY O WIDEO:

e-mail: biuro@tvip.pl

tel. 22 487 97 60 

tel. 794 700 307

www.tvip.pl