Paweł Sala
Jak wykorzystać e-mail marketing do lead nurturing?
Z webcastu dowiesz się:
- jakie są typy odbiorców maili
- jak wygląda lead nurturing w e-commerce
Paweł Sala absolwent Akademii Ekonomicznej w Krakowie. Od czerwca 2007 roku na stanowisku brand managera rozpoczął wprowadzanie na rynek FreshMaila - nowoczesnego narzędzia do email marketingu, które jest jednym z najbardziej dynamicznie rozwijających się systemów tego typu. Obecnie dyrektor zarządzający firmy FreshMail. Mówca na konferencjach branżowych oraz wykładowca wyższych uczelni. Szef grupy ds. email marketingu przy IAB Polska, członek Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego oraz członkiem jury konkursach IAB Creative Showcase oraz Webstar Festival.
Zobacz także:
CHCESZ PRODUKOWAĆ WIDEO?
Zobacz studio zaprojektowane z myślą o realizacji webinarów, szkoleń, pigułek wiedzy, live streamingów, komunikacji wewnętrznej i korporacyjnej:
Studio
ul. Racjonalizacji 5, Warszawa 02-673
SPOTKAJMY SIĘ I POROZMAWIAJMY O WIDEO:
e-mail: biuro@tvip.pl
tel. 22 487 97 60
tel. 794 700 307