Monika Czaplicka

3 grzechy marketerów B2B w strategii social media

Odcinek 23: Wiktor Łyczko rozmawia z Moniką Czaplicką o tym:
- czym się różni strategia od taktyki w social media
- jakie grzechy w social media popełniają marketerzy

Produkcje dla Twojej marki w jakości Webcastera? 

Monika Czaplicka w branży online i social media od 2006 roku. Z wykształcenia socjolożka, pracuje w swojej agencji Wobuzz. Prowadzi fanpage „Kryzysy wybuchają w social media w weekendy” oraz bloga czaplicka.eu. Specjalizuje się w kryzysach, hejcie i dbaniu o reputację, a także social sellingu. W portfolio ma takie marki jak PZU, Empik, Avon, Medicover, dr. Oetker, Łazienki Królewskie, BGŻ BNP Paribas, Provident, Capgemini czy KRPM.

Wiktor Łyczko od ponad 10 lat praktyk marketingu i sprzedaży B2B. Założyciel TheLeadWay.com oraz blogB2B.com. Osobom zajmującym się marketingiem i sprzedażą B2B dostarcza rzetelną i praktyczną wiedzę, informacje, wskazówki, poradniki i inspiracje dotyczące tego jak skutecznie sprzedawać i prowadzić działania marketingowe do Klienta biznesowego w Polsce i na rynkach zagranicznych w czasach Transformacji Cyfrowej (Digital Transformation).

B2B Power Talks to MOCNY program internetowy dla managerów marketingu i sprzedaży B2B. Prowadzący Wiktor Łyczko nie boi się zadawać trudnych i niewygodnych pytań swoim gościom - ekspertom marketingu i sprzedaży. Program kierowany do managerów, którzy chcą trzymać rękę na pulsie, wdrażać skuteczne strategie i taktyki marketingowo-sprzedażowe oraz poznać sprawdzone narzędzia. 


CHCESZ PRODUKOWAĆ WIDEO?
Zobacz studio zaprojektowane z myślą o realizacji webinarów, szkoleń, pigułek wiedzy, live streamingów, komunikacji wewnętrznej i korporacyjnej:


​​​​​​​Studio 

ul. Racjonalizacji 5, Warszawa 02-673

SPOTKAJMY SIĘ I POROZMAWIAJMY O WIDEO:

e-mail: biuro@tvip.pl

tel. 22 487 97 60 

tel. 794 700 307

​​​​​​​www.tvip.pl​​​​​​​​​​​​​​