Tomasz Duda

Jak wykorzystać Growth Hacking w segmencie B2B?

Odcinek 21: Wiktor Łyczko rozmawia z Tomaszem Dudą o tym:
- czy Growth Hacking rzeczywiście jest rewolucyjnym podejściem do marketingu
- czy da się go zastosować w dużych firmach i segmencie B2B
- czym różni się Agile Marketing od Growth Hackingu

Produkcje dla Twojej marki w jakości Webcastera? 

Tomasz Duda to Growth Marketer, założyciel pierwszej w Polsce agencji Growth Marketingowej, działającej na całej wysokości lejka sprzedażowego i opierającego wszystkie decyzje o dane.

Wiktor Łyczko od ponad 10 lat praktyk marketingu i sprzedaży B2B. Założyciel TheLeadWay.com oraz blogB2B.com. Osobom zajmującym się marketingiem i sprzedażą B2B dostarcza rzetelną i praktyczną wiedzę, informacje, wskazówki, poradniki i inspiracje dotyczące tego jak skutecznie sprzedawać i prowadzić działania marketingowe do Klienta biznesowego w Polsce i na rynkach zagranicznych w czasach Transformacji Cyfrowej (Digital Transformation).

B2B Power Talks to MOCNY program internetowy dla managerów marketingu i sprzedaży B2B. Prowadzący Wiktor Łyczko nie boi się zadawać trudnych i niewygodnych pytań swoim gościom - ekspertom marketingu i sprzedaży. Program kierowany do managerów, którzy chcą trzymać rękę na pulsie, wdrażać skuteczne strategie i taktyki marketingowo-sprzedażowe oraz poznać sprawdzone narzędzia.


CHCESZ PRODUKOWAĆ WIDEO?
Zobacz studio zaprojektowane z myślą o realizacji webinarów, szkoleń, pigułek wiedzy, live streamingów, komunikacji wewnętrznej i korporacyjnej:


Studio 

ul. Racjonalizacji 5, Warszawa 02-673

SPOTKAJMY SIĘ I POROZMAWIAJMY O WIDEO:

e-mail: biuro@tvip.pl

tel. 22 487 97 60 

tel. 794 700 307

www.tvip.pl